بررسی کلی بازار املاک در شهر چالوس

 

چالوس یکی از سرسبزترین شهر‌های استان مازندران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعت بی‌نظیر و بکری که دارد سالانه میزبان توریست‌های زیادی می‌باشد. حضور توریست‌ها در این شهر تقاضای خرید ویلا در چالوس را بالاتر برده‌است. از طرفی به دلیل موقعیت مکانی چالوس و دسترسی راحتی که دارد بیشتر مورد‌توجه واقع شده است. زیرا اگر از سمت شمال این شهر زیبا را بررسی کنیم، به دریای خزر می‌رسیم. از سمت جنوب آن نیز به راحتی می‌توانید در مسافتی کم به تهران رفت‌و‌آمد کنید. همچنین چالوس و نوشهر از سمت شرقی این شهر به هم متصل می‌شوند و از سمت غرب آن نیز به شهر‌های کلاردشت، سلمان‌شهر، عباس‌آباد، تنکابن و... می‌رسید.

ممکن است از خودتان بپرسید دلیل محبوبیت و تقاضای بالای خرید ویلا در چالوس توسط افراد غیر بومی‌چیست؟ این شهر زیبا پر از نقاط دیدنی است که دل هر گردشگری را آب می‌نماید. گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا عبارتند از:

·        پوشش گیاهی و جنگلی زیبا

·        رودخانه‌های پر آب و خروشان

·        ارتفاعات و ییلاقات زیبا که در زمستان جامه‌ای سفید از برف بر تن دارند.

·        ساحل بکر و آرام

·        آب و هوای معتدل و مرطوب

جاده چالوس

عوامل موثر بر قیمت زمین در چالوس

اگر قصد خرید ویلا در چالوس را داشته‌باشید مطمئنا دغدغه قیمت آن شما را دچار تردید می‌کند. دانستن یک سری نکات مهم و موثر بر  قیمت زمین در چالوس به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری را تجربه نمایید. از جمله این عوامل عبارتند از:

1.     ارزش زمین‌هایی که قابلیت و مجوز ساخت و ساز دارند بالاتر است.

2.     میزان دسترسی مکان مورد نظر‌تان نیز بر روی قیمت زمین در چالوس تاثیر می‌گذارد. هرچه راه‌های ارتباطی راحت‌تری داشته باشد، به دلیل تقاضای بالا‌تر، قیمتش نیز بالطبع بالاتر می‌رود.

3.     موقعیت مکانی زمین نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در چالوس می‌باشد. اینکه چه ویویی را در دید‌رس داشته باشید بسیار بر روی قیمت زمین شما تاثیر می‌گذارد.

جدای تمام این موارد به دلیل توریستی بودن این شهر همواره خرید زمین و یا خرید خانه در چالوس دچار نوسانات قیمتی بازار است. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای هر منطقه در نظر گرفت. بهترین راه برای استعلام قیمت زمین در چالوس راهنمایی گرفتن از یک مشاور املاک معتبر می‌باشد.

یک مشاور املاک معتبر مثل مجموعه پست ملک می‌تواند در کنار اعلام قیمت زمین، بهترین نقاط برای خرید ویلا در چالوس را نیز به شما پیشنهاد نماید. مطمئنا شما به عنوان یک توریست از موقعیت‌های مکانی بکر و عالی این منطقه خبر ندارید. اما یک مشاور املاک خوب می‌تواند شما را به راحتی به هدفتان نزدیک نماید. حتی می‌تواند شما را در سود پروژه‌های ساخت‌و‌ساز بزرگ نیز سهیم نماید. کاری که مجموعه پست ملک با ایجاد ارتباط دو‌طرفه میان مالک و خریدار انجام می‌دهد. آگهی‌های موجود در سایت و کارشناسان این مجموعه فرصت معامله و خرید ویلا در چالوس با مناسب‌ترین قیمت را برایتان رقم خواهد زد.

شرایط خرید آپارتمان در چالوس 

اگر از دید اقتصادی بخواهیم به خرید آپارتمان در چالوس نگاه کنیم، به دلیل افزایش روزانه قیمت زمین و ملک در شهر‌های توریستی، انجام این کار یک خرید هوشمندانه محسوب می‌شود. در واقع شما با گذشت زمان می‌توانید ارزش ملک‌تان را چندین برابر کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید ملک و بررسی قیمت آپارتمان در چالوس باشید، باید به دنبال یک مرکز معتبر بگردید. سایت پست ملک این امکان را برای شما فراهم آورده است که از هر کجای ایران زیبا که هستید املاک موجود در چالوس را با فیلتر‌های جستجو حرفه‌ای بررسی نمایید. همچنین از کارشناسان مجموعه بابت خرید ویلا در چالوس راهنمایی گرفته و یک سرمایه‌گذاری ارزشمند را تجربه نمایید. زیرا این مجموعه به‌روز‌ترین اگهی‌های خرید و فروش ملک را در سایتش قرار داده است. حتی می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید، آگهی فروش ملک خودتان را نیز در این سایت ثبت نمایید.

بنابراین شما برای خرید آپارتمان در چالوس و بررسی قیمت آن می‌توانید تمامی‌فاکتور‌هایی را که در قیمت زمین دخیل هستند، به آسانی در سایت پست ملک بررسی کنید. تا بهترین گزینه مطابق سلیقه و بودجه خود پیدا نمایید. موارد زیر از جمله مسائلی هستند که بر قیمت آپارتمان و خرید ویلا در چالوس تاثیر می‌گذارند.

1.     سال ساخت

2.     موقعیت مکانی

3.     امکانات ساختمان

4.     تعداد واحد‌های آپارتمان

5.     طبقه مورد‌نظر در ساختمان

6.     آسانسور

نکات مهم قبل از خرید و فروش ویلا در چالوس

یکی از نکات مهمی‌که زمان خرید ویلا در چالوس باید به آن توجه کنید، موقعیت مکانی ملک شماست. مهم است که ویلا شما در منطقه‌ای قرار داشته باشد که مطابق سلیقه شما باشد. بنابراین باید بتوانید دید و شناخت خوبی نسبت به محله‌های چالوس داشته باشید. علاوه بر این موضوع، نوع ملکی که مد‌نظرتان هست نیز بر قیمت خرید ویلا در چالوس تاثیر می‌گذارد. شما با توجه به میزان سرمایه‌ای که قصد دارید هزینه نمایید، می‌توانید یک ویلای آپارتمانی یا مستقل، معمولی یا مدرن، شهرکی یا شخصی خریداری نمایید. اما بهتر است حتما قبل از خرید ویلا در چالوس نکات مهم زیر را در نظر داشته‌باشید.

§        ویلا سند رسمی‌داشته‌باشد.

§        مجوز پایان کار داشته‌باشد.

§        کاربری زمین مشخص باشد.

§        نوع سازه بررسی شود.

§        مصالح ساخت آن بررسی گردد.

§        دوام و کیفیت دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی کار بررسی شود.

§        سال ساخت مهم است.

عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در چالوس

علاوه بر مواردی که عنوان شد، قیمت خرید ویلا در چالوس بسته به موقعیت مکانی ملک متغیر است. چالوس به دلیل دسترسی ارتباطی راحتی که دارد و فرهنگ و تمدن عالی مردمان بومی‌آن، دارای محبوبیت بالایی می‌باشد. اما متاسفانه قیمت ویلا در همه نقاط آن یکسان نیست. از جمله مواردی که بر روی قیمت ویلا تاثیر گذار است عبارتند از:

o       موقعیت مکانی ویلا بسیار برای تعیین قیمت مهم است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک ویلا در مناطق ساحلی چالوس بخرید باید هزینه بالاتری نسبت به ویلاهای جنگلی بپردازید.

o       معماری داخلی و نمای بیرونی، فلت، دوبلکس و یا تریبلکس بودن آن بر قیمت نهایی خرید ویلا در چالوس تاثیر‌گذار است.

o       امکانات جانبی ویلا نیز یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت است. به عنوان مثال داشتن آلاچیق، باربیکیو، استخر  و... بر روی قیمت ویلا تاثیر می‌گذارد.

o       اقلیم منطقه‌ای شهر و تراکم جمعیت نیز می‌تواند قیمت ویلا در چالوس را بالا و پایین کند.

o       دسترسی جاذبه‌های گردشگری، فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز بر قیمت نهایی و خرید ویلا در چالوس بسیار تاثیر می‌گذارد.

شرایط خرید و فروش ملک در نمک‌آبرود

اگر قصد خرید زمین و یا ملک در نمک‌آبرود چالوس را دارید، مطمئنا مهم ترین موضوع قبل از خرید، بررسی قیمت و شرایط فروش آن است. قیمت زمین در نمک‌آبرود نیز به علت موقعیت مکانی و جغرافیایی بی نظیری که دارد باید حتما قبل از خرید بررسی شود. به همین منظور نیاز دارید از کارشناسان کاربلد پست ملک مشاوره بگیرید.

قیمت زمین در نمک‌آبرود به دلیل ویلاهای لوکس و گران‌قیمتی که درون آن ساخته شده‌است و امکانات تفریحی و مراکز خرید آن روز به روز در حال افزایش می‌باشد. از جمله تفریحات این منطقه زیبا و تفریحی که باعث تقاضای بالای خرید ویلا در چالوس و نمک‌آبرود شده است عبارتند از:

·        دو مسیر تله کابین زیبا و مفرح

·        پیست سورتمه‌سواری

·        کارتینگ

·        شهربازی

·        اسکای واکینگ

·        زیپ لاین

·        مراکز خرید

·        رستوران

·        پینت‌ بال

قیمت ویلا و قیمت زمین در نمک‌آبرود بسیار متغیر است. زیرا عوامل مختلفی بر روی قیمت ملک در این منطقه تاثیر می‌گذارد. متراژ زمین، امکانات و موقعیت مکانی، عمر ساختمان ویلایی و مشخصات ظاهری و داخلی ساختمانی که قصد خرید آن را دارید نیز بر روی قیمت نهایی زمین و خرید ویلا در چالوس تاثیر می‌گذارد. دست شما در نمک‌آبرود برای سرمایه‌گذاری باز است. زیرا با توجه به افزایش روز‌افزون قیمت زمین در این منطقه خرید ویلا و زمین به نوعی یک سرمایه گذاری پر‌سود محسوب می‌شود. بنابراین می‌توانید زمین، خانه ویلایی و آپارتمانی مطابق سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید. برای داشتن ویلایی دلچسب و زیبا بهترین راه تماس با کارشناسان پست ملک می‌باشد.

Comments

Popular posts from this blog

معامله زمین و آپارتمان گلسار

چند نکته در مورد قیمت خانه در اصفهان